lauantai 5. marraskuuta 2011

(:


Hups oon unhotanu kirjotella tänne, no kirojotan nytten. 
Perjantaina menin Jonille yöks, meil oli kivaa (; ja huomattiin yks juttu
ja syötiin mässyy tosi paljon :D
Tänään olin Jonin ja Jeren kanssa.
Ei me mitään ihmeellistä tehty oltiin vaan meillä ja Jonilla
Kävin myös moikkaamassa kavereitani.
Mun viikoista oin sen verran kertoa että olen kavereiden kanssa joka päivä,
ti, ke & to vien serkun harjoituksiin ke ja ti & to vahdin lapsia.
Oon viikonloppusin poikaystäväni kanssa<3 rakastan sitä tosi paljon.








4 kommenttia:

  1. voi kun on suloisia kuvia ja muutenkin söpö postaus :) sulla on myös kiva blogi!

    ♥: jenni, www.once-real.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. ihana blogi ja ihan sika söpö postaus ! :-) <3
    http://acutesecret.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Ihana banneri:)

    lets-get-glamorous.blogspot.com
    XX Elizabeth

    VastaaPoista